MTB Kamenice nad Lipou

,,tak trochu víc, než jen obyčejný maraton" 

Tak by se dal charakterizovat 11 ročník MTB maratonu v Kamenici nad Lipou. Kam jsem se já a Jindra rozhodli přihlásit.

Zatímco já nevěděla do čeho jdu, ostřílený mtbéťák Jindra, už si svou premiéru odbyl v loňským ročníku. Tak jsem ani vteřinu neváhala s přihláškou a slepě důvěřovala, že to bude super závod. A měl pravdu. 

Ranní vstávání nám nevadilo a tak již v brzkých hodinách jsme zvědavě okukovali co že to pro nás pořadatelé připravili. 

Nabídka byla pestrá a krom závodu horských kol na 56 km, který byl nadupaný hvězdnými jmény a hobby závodu na 25 km, se kameničtí na nás vytasily i s pestrým doprovodným programem po skončení závodu. Bylo se tedy na co těšit. 

Ale nás zatím zajímal jen rychle se blížící start. Zatímco Jindra relativně v klidu se snažil probít co nejblíže ke startovní čáře, já okupovala řady zadní a modlila se, aby start proběhl v pořádku.

        

 Naštěstí jsme se oba karambolům a tlačenicím zdárně vyhnuli a po malém kolečku, jsme se řítili směr kamenické lesy ,kde na nás čekala záludná trať plná kořenů a bahna.

    

Jako první z nás dvou se s krásným časem 2:12 přihnal Jindra. Já dorazila až dlouuuuho po něm s časem 2:52. 

A tak mě ani nenapadlo, že bych mohla pokukovat po místě na bedýnce. Poté co se objevily výsledky jsem nemohla uvěřit ,že moje ,,utrpení na trati " bylo korunováno třetím místem.

Alča K.